Bejelentkezett:
Adatmódosítás
Főoldal
Mi is az a LEADER?

Hírek

LEADER PÁLYÁZAT 2011 – Elektronikus benyújtás feltételei és részletei

2011-10-14
A LEADER 2011-es pályázati körében pályázatot kizárólag elektronikus úton lehet benyújtani, ügyfélkapun keresztül.

Ehhez segítséget nyújt a 149/2011. (IX. 20.) számú MVH Közlemény 8. melléklete:Segédlet Elektronikus felület használatához

 

A Pályázó MVH-s regisztrációja:

Az elektronikus benyújtásból fakadóan pályázatot csak azok az ügyfelek tudnak benyújtani, akiket az MVH-nál vezetett Egységes Mezőgazdasági Ügyfél-nyilvántartási Rendszerben már nyilvántartásba vettek, MVH regisztrációs számmal rendelkeznek. A regisztráció a G0001-11-01-es formanyomtatványon kezdeményezhető – A regisztrációs lap kitöltése után postára kell adni a Fővárosi és Pest Megyei MVH Kirendeltség részére (1391 Budapest 62., Pf.: 248.) A G0001-11-1 Ügyfél regisztrációs adatlap és a G0001-11-1 Ügyfél regisztrációs adatlap kitöltési útmutatója letölthető az MVH honlapjáról.

Ügyfélkapus azonosító és jelszó igénylése:

A pályázat benyújtása ügyfélkapun keresztül történik. Ügyfélkapus azonosítót és jelszót az Okmány irodákban vagy elektronikus aláírás birtokában a www.magyarorszag.hu-nlehet igényelni. Ügyfélkapus hozzáféréssel csak természetes személyek rendelkezhetnek.

A benyújtás módja szerint tehát az alábbi esetek lehetségesek:

1. Saját ügyfélkapuval rendelkező természetes személy ügyfelek, akik maguk nyújtsák be elektronikusan a pályázataikat.

2. Saját ügyfélkapuval nem rendelkező természetes személyek és a cég, szervezet besorolású ügyfelek, akik más természetes személy útján nyújtják be a pályázatukat. Ebben az esetben meghatalmazást kell készíteni az elektronikus kérelem kitöltési felületén (Ügyfélkapun).

MVH jelszó:

A kérelem elektronikus úton történő benyújtása szempontjából a jelszó az ügyfél aláírását helyettesíti!

- Azon ügyfelek, akik új igénylők vagy elfelejtették jelszavukat, új jelszót az MVH megyei kirendeltségén kérhetnek postai úton vagy személyesen a G946 jelszóigényló adatlapon.(G946 jelszóigényló adatlap kitöltési útmutató )

- A jelszót az első belépés előtt célszerű megváltoztatnia az ügyfélnek a weboldal erre kialakított felületén Ügyfélkapu nélkül.

- Amennyiben az ügyfél saját ügyfélkapu regisztrációval rendelkezik: jelszó használatra nincs szükség! (Saját ügyfélkapuval rendelkező természetes személy ügyfelek, akik maguk nyújtják be elektronikusan a pályázataikat.)

Meghatalmazás:

Meghatalmazott bármely természetes személy lehet, aki

1. MVH ügyfél regisztrációs számmal rendelkezik, (ha még nincs, akkor a G0001-11-01-es számú nyomtatványon kell kérelmezni az MVH illetékes megyei kirendeltségén.

2. ügyfélkapus bejelentkezéssel rendelkezik, (ha még nincs, akkor a helyi okmányirodában lehet igényelni).

Az ügyfél egyedi MVH-s jelszavával a meghatalmazott beléphet az ügyfélre vonatkozó elektronikus kérelemkitöltő felületre. Az elektronikus kérelemkitöltő felületen először (a pályázat kitöltését megelőzően) az állandó meghatalmazásra és annak bejelentésére vonatkozó nyomtatványt kell kitölteni és ügyfélkapun keresztül benyújtani, majd ezt követően három példányban kinyomtatni, és azt az ügyfélnek, a meghatalmazottnak valamint két tanúnak aláírni.

A meghatalmazás egy példányát a meghatalmazott, másik példányát az ügyfél köteles megőrizni, a harmadik példányt legkésőbb a meghatalmazásban szereplő eljárási cselekmény elvégzését megelőzően 8 nappal kell eljuttatni az ügyfél lakóhelye/székhelye szerint illetékes megyei MVH kirendeltségére.

Az MVH-ba elektronikusan beküldött „Meghatalmazás” alapján az MVH nyilvántartásba veszi a

meghatalmazott adatait, a meghatalmazás idejét, a meghatalmazás jogcímét. Fontos, hogy a meghatalmazás az MVH-ba papír alapon beérkezzen, mivel a Hivatal ezzel ellenőrzi az aláírások hitelességét.

Amíg a nyilvántartásba vétel nem történt meg, a meghatalmazott nem tud belépni az egységes kérelem-kitöltő felületére.

A kérelem kitöltése csak akkor kezdhető meg, ha a meghatalmazás a MVH kirendeltségére beérkezik és elfogadásra kerül!

A meghatalmazott útján történő kérelembenyújtás tényét az elektronikus felületen ún. KR dokumentumként elérhető kérelem két példányban történő kinyomtatásával és a nyomtatott példányok együttes (az ügyfél és a meghatalmazott) aláírásával, vagy az ügyfél által aláírt nyilatkozattal kell dokumentálni.

Meghatalmazás adható:

1. Egyes intézkedések/támogatási jogcímek intézésére (teljes hatósági eljárásra, vagy eljárási

cselekményekre);

2. Ügyfél-nyilvántartási ügyek intézésére.

Adott jogcím illetve eljárási cselekmény esetén több meghatalmazottat is meg lehet adni. Az adott meghatalmazás visszavonható/felmondható.

Összegezve az elektronikus benyújtás megkezdéséhez szükséges:

1. Saját ügyfélkapuval rendelkező természetes személy ügyfelek, akik maguk nyújtsák be elektronikusan a pályázataikat:

- ügyfélkapus azonosító

- ügyfélkapus jelszó

- MVH-s azonosító (G0001-11-01)

2. Saját ügyfélkapuval nem rendelkező természetes személyek és a cég, szervezet besorolású ügyfelek, akik más természetes személy útján nyújtják be a pályázatukat:

Az ügyfélnek:

- MVH-s azonosító (G0001-11-01)

- MVH-s jelszó (G946)

A meghatalmazottnak:

- MVH-s azonosító (G0001-11-01)

- Ügyfélkapus azonosító (Okmányiroda)

- Ügyfélkapus jelszó (Okmányiroda)

Ezek birtokában az Ügyfélkapun ki kell töltsenek elektronikusan egy meghatalmazást, amit három példányban szükséges kinyomtatni és egy példányt legkésőbb a meghatalmazásban szereplő eljárási cselekmény elvégzését megelőzően 8 nappal el kell juttatni az ügyfél lakóhelye/székhelye szerint illetékes megyei MVH kirendeltségére.

A kérelem kitöltése csak akkor kezdhető meg, ha a meghatalmazás a MVH kirendeltségére beérkezik és elfogadásra kerül!

 

forrás: www.leaderkontakt.com

Algyő Deszk Dóc Domaszék
Ferencszállás Klárafalva Kübekháza Röszke
Sándorfalva Szatymaz Tiszasziget Újszentiván
Szeged-kt